Ślęża i śpiwór Campus

Będąc ostatnio we Wrocławiu, skorzystałem z okazji i w drodze powrotnej zboczyłem na Ślężę.

Noc spędziłem w samochodzie, chciałem przetestować mój stary (nieużywany) śpiwór, zakupiony jeszcze w latach '80, w czasach fascynacji Kukuczką. Jako nastolatek, naprawdę chciałem zdobywać szczyty w Himalajach! :-)

Śpiwór  był użyty tylko raz w Tatrach... i leżał sobie zapakowany przez całe dekady.

Wyprałem go kilkukrotnie i okazało się, że wygląda prawie jak nowy (jego jedyna wada to duży rozmiar, jak na dzisiejsze standardy). I dlatego właśnie nadaje się do spania w samochodzie, ale już nie do transportowania go w góry.


Śpiwór


W nocy temperatura spadła do 0°C, a w śpiworze było mi pomimo tego odrobinę za gorąco (musiałem go rozpiąć trochę). Udało mi się nawet zasnąć i mieć sny. 

Cieszę się z tego eksperymentu, bo to otwiera nowe możliwości podróżnicze przede mną. Spanie w samochodzie nie jest może wygodne, ale czasami jest to najlepsza opcja. 

Rano wstałem i wyszedłem na szlak. Po godzinie zrobiło się ciepło i słonecznie.


Rekonstrukcja słowiańskich chat w Będkowicach:

Ślęża - Będkowice

 

Święty staw w Będkowicach:


Ślęża - Będkowice

 

Klon jawor:

Ślęża

 

Na szczycie:


Ślęża

 

Na szlaku:


Ślęża


Ślęża

 

 

Plasterki - miejsce kultowe słowian:


Ślęża - Plasterki


Ślęża


Ślęża


Plasterki:

Ślęża - Plasterki


Ślęża - Plasterki


Ślęża - Plasterki


Słowiański symbol "Axis Mundi" przy Plasterkach.

Ślęża - Plasterki

 

Komentarze